EkotechLAB Marek Klein, ul. Siemiradzkiego 2A, 80-301 Gdańsk, NIP: 5842459368, działający pod marką GCLC Academy powered by EkotechLAB
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Uczestnik/Klient jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym Regulaminem przed przystąpieniem do szkolenia oraz do jego przestrzegania.
1.2. Przez pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie rozumie się:
Organizator – EkotechLAB Marek Klein, ul. Siemiradzkiego 2A, 80-301 Gdańsk, NIP: 5842459368, REGON: 221622740, e-mail: szkolenia@gclc.pl, działający pod marką GCLC Academy powered by EkotechLAB.
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, zgłaszająca Uczestnika lub Uczestników do udziału w szkoleniu oraz zobowiązana do uiszczenia opłaty za szkolenie. Klient może być jednocześnie Uczestnikiem szkolenia.
Uczestnik – osoba fizyczna zgłoszona do udziału w szkoleniu.
Szkolenie – szkolenie o tematyce wskazanej w aktualnej ofercie Organizatora, realizowane w laboratorium badawczo-rozwojowym EkotechLAB w Straszynie, ul. Jasia i Małgosi 1, 83-010 Straszyn, zgodnie z ofertą dostępną na stronie www.gclc.pl.
Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny; Klient będący Konsumentem powinien być równocześnie Uczestnikiem szkolenia i nie może zgłaszać innych Uczestników.
Umowa – umowa zawierana pomiędzy Klientem a Organizatorem na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Zawarcie umowy następuje poprzez przesłanie przez Klienta zgłoszenia na szkolenie (poprzez formularz online lub przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego drogą elektroniczną) oraz akceptację Regulaminu. Z chwilą przesłania zgłoszenia oraz akceptacji Regulaminu, pomiędzy stronami dochodzi do zawarcia umowy wiążącej na warunkach określonych w Regulaminie i ofercie Organizatora.
UPK – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracyW przypadku Klientów będących Konsumentami i wyłącznie w stosunku do nich:
1.3. W zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy prawa konsumenckiego, w tym przepisy UPK
1.4. Treść Regulaminu jest dostępna dla Konsumenta przed zawarciem Umowy na stronie internetowej Organizatora: www.gclc.pl. Akceptacja Regulaminu podczas składania zgłoszenia oznacza zapoznanie się z jego treścią i stanowi część Umowy.
1.5. Zastrzega się, że nie dotyczą ich te postanowienia Regulaminu, które stanowiłyby niedozwolone postanowienia umowne w rozumieniu Kodeksu cywilnego (art. 385¹ do 385³), czy naruszałyby bezwzględnie obowiązujące przepisy prawne dotyczące zawierania umów z udziałem Konsumenta, które zostałyby zawarte w rejestrze postanowień wzorców umownych uznanych za niedozwolone, prowadzonym przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
2. ZGŁOSZENIE UDZIAŁU
2.1. Zawarcie umowy następuje poprzez przesłanie formularza zgłoszeniowego online lub przesłanie wypełnionego zgłoszenia pocztą elektroniczną na adres: szkolenia@gclc.pl wraz z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu. Przesłanie formularza zgłoszeniowego i jego akceptacja traktowane są na równi z zawarciem umowy.
2.2. Na życzenie Klienta istnieje możliwość zawarcia odrębnej umowy pisemnej.
2.3. Po przesłaniu zgłoszenia Organizator przesyła na wskazany przez Klienta adres e-mail fakturę pro forma, której opłacenie stanowi potwierdzenie rezerwacji miejsca na szkoleniu. W przypadku instytucji publicznych istnieje możliwość płatności przelewem po szkoleniu na podstawie wystawionej faktury VAT.
2.4. Brak opłaty w terminie określonym w fakturze pro forma skutkuje anulowaniem rezerwacji. Miejsce pozostaje wolne i może zostać zajęte przez innego uczestnika. O udziale w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń i opłacenia faktury pro forma, z wyjątkiem instytucji publicznych, dla których obowiązuje płatność po szkoleniu.
2.5. Powiadomienie o szczegółach szkolenia (zakres, miejsce, termin, warunki płatności) zostanie przesłane najpóźniej na 7 dni przed planowanym terminem szkolenia, niezależnie od jego charakteru czy terminu realizacji.
2.6. W przypadku braku otrzymania powyższych informacji do 4 dni przed terminem szkolenia, Klient zobowiązany jest do kontaktu z Organizatorem.
3. WARUNKI PŁATNOŚCI
3.1. Koszt uczestnictwa w szkoleniu oraz zakres usług zawartych w cenie podany jest w ofercie poszczególnych szkoleń dostępnej na stronie www.gclc.pl.
3.2. Wszystkie ceny podawane są w kwotach netto, do których doliczany jest podatek VAT 23%. W przypadku przedsiębiorców zwolnionych z VAT konieczne jest dostarczenie stosownego oświadczenia.
3.3. Faktura pro forma wystawiana jest w momencie potwierdzenia szkolenia i przesyłana mailowo na adres wskazany przez Klienta (nie dotyczy instytucji publicznych).
3.4. Po zrealizowanym szkoleniu faktura VAT dostarczana jest Klientowi w ostatnim dniu szkolenia w formie papierowej wraz z certyfikatem lub przesyłana mailowo – zgodnie z preferencją Klienta.
3.5. Klient upoważnia Organizatora do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy i wystawcy oraz do jej przesłania w formie elektronicznej.
3.6. Opłacenie faktury pro forma powinno nastąpić w terminie wskazanym na fakturze, nie później niż na 7 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia. Tylko opłacenie faktury pro forma stanowi potwierdzenie udziału i rezerwację miejsca na szkoleniu. W przypadku braku terminowej płatności miejsce to może zostać udostępnione innemu uczestnikowi. O udziale decyduje kolejność zgłoszeń i dokonania wpłaty.
3.7. W przypadku instytucji publicznych Organizator akceptuje płatność przelewem na podstawie faktury VAT po odbytym szkoleniu.
4. REZYGNACJA Z UCZESTNICTWA
4.1. Klient ma prawo do rezygnacji z udziału w szkoleniu bez ponoszenia kosztów, pod warunkiem zgłoszenia rezygnacji najpóźniej na 10 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia. Rezygnację należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: szkolenia@gclc.pl.
4.2. W przypadku rezygnacji zgłoszonej później niż 10 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia, Klient zobowiązany jest do pokrycia 100% kosztów uczestnictwa w szkoleniu, niezależnie od przyczyny rezygnacji.
4.3. W przypadku zgłoszenia do udziału w szkoleniu kilku uczestników, Klient zobowiązany jest jednoznacznie wskazać, którego lub których z uczestników dotyczy rezygnacja.
4.4. Za datę rezygnacji uznaje się datę wpływu wiadomości e-mail na skrzynkę Organizatora.
4.5. Brak uiszczenia opłaty za szkolenie oraz nieobecność uczestnika na szkoleniu nie stanowią rezygnacji i nie zwalniają z obowiązku zapłaty za szkolenie.
4.6. Powyższe postanowienia nie naruszają praw Klientów będących Konsumentami wynikających z ustawy o prawach konsumenta (UPK). Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od jej zawarcia, z wyjątkiem sytuacji określonych w art. 38 UPK oraz innych przepisach tej ustawy.
4.7. W przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta w trybie ustawowym, Organizator zwróci wszystkie dokonane przez Klienta płatności niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot nastąpi na rachunek bankowy, z którego została dokonana płatność, chyba że Klient wskaże inny sposób zwrotu, który nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.
4.8. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi, jeśli Organizator wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
5. MATERIAŁY SZKOLENIOWE
5.1. Uczestnicy po zakończeniu każdego szkolenia otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia GCLC Academy powered by EkotechLAB.
5.2. Materiały szkoleniowe przekazywane uczestnikom podczas zajęć chronione są prawem autorskim. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich w celach komercyjnych jest zabronione.
5.3. Organizator udziela uczestnikowi nieograniczonej w czasie, niewyłącznej, odwoływalnej, nieprzenaszalnej licencji na korzystanie z udostępnionych materiałów na następujących polach eksploatacji:
wprowadzenia materiałów szkoleniowych do pamięci komputera osobistego oraz utrwalania ich na dysku twardym komputera;
sporządzania wydruków egzemplarzy materiałów szkoleniowych na użytek własny oraz w celach niekomercyjnych.
5.4. Udzielona licencja ma charakter nieodpłatny.
5.5. Uczestnik zobowiązuje się do zabezpieczenia materiałów przed dostępem osób trzecich – uczestnikowi nie wolno udostępniać przekazanych materiałów szkoleniowych osobom trzecim, nieuczestniczącym w szkoleniu.
5.6. Organizator nie przenosi na uczestnika jakichkolwiek praw majątkowych do przekazanych materiałów szkoleniowych.
6. ZASADY SKŁADANIA REKLAMACJI
6.1. Klient ma prawo złożenia reklamacji dotyczącej szkolenia.
6.2. Reklamacje można zgłaszać drogą mailową na adres: szkolenia@gclc.pl lub pocztą na adres siedziby Organizatora w terminie 3 dni od dnia zakończenia szkolenia. Termin ten nie dotyczy uczestników będących konsumentami.
6.3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej: dane kontaktowe osoby składającej reklamację (imię, nazwisko lub nazwę Klienta, adres e-mail oraz numer telefonu kontaktowego), kod i termin szkolenia oraz opis okoliczności uzasadniających reklamację.
6.4. Organizator rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania.
6.5. W przypadku konieczności wydłużenia terminu rozpatrzenia reklamacji, Organizator poinformuje o tym osobę składającą reklamację, podając nowy termin rozpatrzenia.
6.6. Klient zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji w formie, w której została ona złożona.
6.7. Organizator zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli zostanie ona złożona po upływie terminu określonego w pkt 6.2. Postanowienie to nie dotyczy uczestników będących konsumentami.
7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
7.1. Umowa podlega prawu polskiemu.
7.2. Organizator zastrzega możliwość zmiany niniejszego Regulaminu w trakcie trwania Umowy. Zmiana ta może być uzasadniona m.in. zmianą przepisów prawa lub wydaniem orzeczeń istotnych z punktu widzenia treści Regulaminu.
7.3. W przypadku konsumentów, zgodnie z art. 22 UPK, informacje określone w art. 12 ust. 1 UPK stanowią integralną część Umowy zawieranej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa i mogą być zmienione wyłącznie za wyraźnym porozumieniem Stron.
7.4. Klient zobowiązany jest informować Organizatora o każdej zmianie swojego adresu korespondencyjnego lub adresu do doręczeń. Brak powiadomienia oznacza, że wszelkie pisma wysłane na ostatni wskazany adres uważa się za skutecznie doręczone.
7.5. Wszelkie spory wynikające z Umowy będą rozstrzygane:
w przypadku Klientów będących konsumentami – przez właściwe polskie sądy powszechne;
w przypadku Klientów niebędących konsumentami – przez polskie sądy powszechne właściwe dla siedziby Organizatora