Klauzula informacyjna RODO

EkotechLAB Marek Klein
ul. Henryka Siemiradzkiego 2A, 80-301 Gdańsk, NIP: 5842459368

Czym jest RODO?

RODO (Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych), obowiązujące w całej Unii Europejskiej od 25 maja 2018 r., oznacza rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz w sprawie swobodnego przepływu takich danych.

Kto jest Administratorem danych osobowych?

Administratorem danych osobowych jest firma EkotechLAB Marek Klein, z siedzibą przy ul. Henryka Siemiradzkiego 2A, 80-301 Gdańsk, NIP: 5842459368.
Z Administratorem można kontaktować się mailowo: szkolenia@gclc.pl

Inspektorem Ochrony Danych jest:
Marek Klein
📧 kleinmarek@ekotechlab.pl
📞 +48 58 380 01 50

W jakim celu przetwarzamy dane osobowe?

Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora w następujących celach:

  • realizacji ewentualnych roszczeń prawnych (art. 6 ust. 1f RODO).
  • rejestracji uczestników szkoleń za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie https://www.gclc.pl/zarejestruj-sie, w tym komunikacji z uczestnikiem i wystawienia faktury (art. 6 ust. 1b RODO),
  • wystawienia imiennych certyfikatów uczestnictwa w szkoleniu (art. 6 ust. 1b RODO),
  • prowadzenia listy obecności zawierającej dane uczestników (imię, nazwisko, podpis), w celu potwierdzenia uczestnictwa i spełnienia warunków organizacyjnych (art. 6 ust. 1f RODO),
  • przeprowadzenia anonimowej lub dobrowolnie podpisanej ankiety ewaluacyjnej po szkoleniu – dane nie są obowiązkowe i nie są przetwarzane w sposób pozwalający na identyfikację osoby (art. 6 ust. 1a RODO),
  • realizacji obowiązków prawnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, w tym księgowych i podatkowych (art. 6 ust. 1c RODO),
  • zawarcia i realizacji umowy szkoleniowej, jeżeli jest to wymagane – w tym przypadku dane są przetwarzane w celu przygotowania i podpisania umowy oraz jej późniejszego wykonania (art. 6 ust. 1b RODO),
  • realizacji działań marketingowych poprzez Google Ads, Facebook oraz LinkedIn – wyłącznie w ramach uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1f RODO),
  • nawiązania współpracy z trenerami i ekspertami w oparciu o umowy cywilnoprawne (art. 6 ust. 1b RODO),

Jak długo przechowujemy dane?

Dane osobowe przechowywane są przez okres:

  • wymagany przepisami prawa (np. 5 lat dla dokumentacji księgowej),
  • realizacji umowy lub współpracy, oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń,
  • do momentu wniesienia sprzeciwu lub odwołania zgody – w przypadku przetwarzania na podstawie uzasadnionego interesu lub zgody.

Jakie masz prawa?

Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do:

  • dostępu do danych i otrzymania ich kopii,
  • sprostowania danych,
  • usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym),
  • ograniczenia przetwarzania,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
  • przeniesienia danych,

Czy dane są przekazywane dalej?

Dane mogą zostać udostępnione podmiotom współpracującym z Administratorem, takim jak:

  • biuro rachunkowe,
  • dostawcy usług IT i hostingu strony,
  • trenerzy szkoleniowi (w zakresie niezbędnym do realizacji współpracy),
  • banki oraz operatorzy płatności elektronicznych,
  • instytucje uprawnione na podstawie przepisów prawa.

Dane nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).

Czy dane są przetwarzane automatycznie?

Administrator nie przetwarza danych w sposób zautomatyzowany (nie stosuje profilowania). Dane nie są również zbierane ani analizowane pod kątem zachowań użytkowników strony, poza użyciem plików cookies opisanych poniżej.

Polityka plików cookies

Strona internetowa https://www.gclc.pl używa plików cookies (tzw. „ciasteczek”), czyli niewielkich plików zapisywanych w pamięci urządzenia użytkownika. Cookies pozwalają zapewnić prawidłowe funkcjonowanie strony oraz ułatwiają korzystanie z serwisu.

Cele wykorzystywania cookies:

  • zapewnienie poprawnego działania strony internetowej,
  • prowadzenie statystyk odwiedzin,
  • realizacja działań marketingowych za pośrednictwem platform takich jak Google Ads, Facebook i LinkedIn.

Rodzaje cookies:

  • Niezbędne – wymagane do prawidłowego działania strony,
  • Analityczne i marketingowe – zbierają dane statystyczne, mogą być używane do personalizacji reklam.

Jak zarządzać cookies?

Użytkownik może w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki w zakresie akceptowania cookies. Ograniczenie stosowania plików cookies może jednak wpłynąć na funkcjonalność strony.